Please Like Our Page

Redzuyatt's ~House Of Furrkids~

Boo Boo & Furby - Grooming For Cat Show

Harini Jumaat 12/11/10 adalah sehari sebelum show esoknya... hurrmmmm Boo Boo & Furby mungkin x gementar.. huuu tp mummy dia yg gementar lebih-lebih..tak sabar-sabar hahahaa....

Mummy tak dapat ambil cuti la sayang utk uruskan Boo Boo & Furby... so harini saya balik kerja pukul 5.30 p.m.. balik je rushing balik rumah ambil dua bebudak ni.. n bawak pergi grooming dekat Trendy Pet Shop di Setapak. My regular Pet Shop... sbb ni je yg paling bagus pada saya dan berdekatan dengan rumah saya..

Bukan taknak mandikan mereka ni sendri.. tp sebab2nya :
1. Nanti saya yang mandi sekali..
2. Water heater rosak..
3. Diorg ni menggelupuh dengar bunyi hair dryer..
4. Mummy dia letih sbb baru balik keje..

Hahah.. tau pon diorg ni diam bile orang lain yang mandikan.. bile tang Mummy dia.. meronta lebih..sampai kejar satu umah.. org lain senyap je.. mcm merelakan je sbb xtau nak buatpe da.. huuu. geram je... Boo Boo yang mandi dulu.. Furby kat dalam carrier tu msti ckp alamak.. turn aku lpas ni.. heeee.......


Boo Boo geram je kene mandi.. hahahaa..


Turn Furby pulak..! nampak mcam ok.. heee.. tp sebenarnya 2 x 5 je jugak.. heee... senyap sket klu bukan Mummy yang mandikan.. kalau tak lagi teruk la jawabnya...

Furby tang gambar dia gambar gegar je sebab tak duduk diam


Huuu... untuk harini terbang duit Mummy RM 75.00 huuu... ni dia resitnya.. xpela.. Mummy hanya nak yang terbaik untuk Boo Boo & Furby...



1 comments:

Redzuyatt's said...

test

Post a Comment

There was an error in this gadget