Please Like Our Page

Redzuyatt's ~House Of Furrkids~

7th - Mocha

Type : Cat
Breed : Domestic Short Hair
Gender : Female
D.O.B : 18 June 2010
Color : White / Brown
Size at Maturity : Small
Hair Length : Short
Vaccinated : No
Dewormed : No
Spayed/Neutered : No


Mocha - 3rd Generation anak Dotty.. Mocha ni mmg buat org pening kepala dengan dia... Mulut paling bising dia la.. Kalau dalam cage dia je berbunyi.. mendayu2 minx belas kasihan.. huuu.. tp klu da lepas kan.. dia la yg paling nakal.. atas meja sume naik.. sume bersepah2 dia sekor je pon jadila nak buat satu umah sepah.. pening.. nakal.. dia jela anak Dotty yg ekor panjang.. hahaa... da la muke sedih je macam pakai topi je warna coat kat kepala Mocha..

-----------------------------------------------------


Mocha pernah kene sakit mata yang teruk sampai mmg da tak boleh buka mata & bengkak.. Bawak g vet.. Doc ckp kalau x baik kene buang eyeball dia sbb nanti ade infection.. n Doc ajar cuci mata macam mane.. huuu seksanya.. takot.. tp bile da selalu buat.. n apply Gentamicine mmg elok mata dia.. Nasihat Doc.. apply Gentamicine lebih 8kali sehari mesti cepat baik.. mmg betul.. mata dia elok n dia x buta pon. seronok tengok Mocha dapat sihat macam adik beradik dia yang lain2..

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget