Please Like Our Page

Redzuyatt's ~House Of Furrkids~

9th - Ms. Pirate

Type : Cat
Breed : Domestic Short Hair
Gender : Female
D.O.B : 18 June 2010
Color : Calico
Size at Maturity : Small
Hair Length : ShortVaccinated : No
Dewormed : No
Spayed/Neutered : No

Ms. Pirate - 3rd Generation anak Dotty.. bagi nama Pirate sbb warna dia.. ade satu dot hitam kat mata dia.. nampak mcam pirate lak.. mule2 igt dia jantan.. skali betina.. tu yg tambah MS. Pirate.. huuuu.. kelakar je plak.. ni mmg macam mak dia.. ya ampun... tah dari celah mane kat cage tu boleh je dia keluar.. yg lain x keluar pon.. dia ni je menyelinap kat mane pon xtau la.. baru je kurung, nanti tibe2 sampai je kat kaki.. da la klu org jalan time tu la dia nak berlari2 kat kaki kite. ppandai memboloskn diri ni.. pasal dia la cage tu da xda rupe sbb sana sini ade masking tape sbb xnak kasi dia keluar.. bahaya sbb lepas kawin stay rumah mertua.. Flat plak tu.. kang nanti mane2 dia terjun plak ke bawah.. jangan lah..! tu yg bahaya.. Tapi skang Pirate da besar so dah tak boleh keluar. tp pandai plak bukak cangkuk cage tu.. tpaksa la lex selak.. hurmm. poning kepala...



0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget