Please Like Our Page

Redzuyatt's ~House Of Furrkids~

~ Hari yang di nanti telah tibaa.... (Masuk Jawi)~

Hahaaaa... hurmm sabtu lepas pagi2 lagi da bgn sbb nak bwk si Notty & Tembun p cunat...Lepas baby uruskan hubby pergi keje...siapkan la budak2 ni... mlm sebelumnya dah puasakan diorg..


Ini lah muke2 diorg lpas da masukkan dalam carrier..muke mcm takot2 je.. tapi still nakal sbb koyakkan suratkhabar yg baby lapik kat dalam tu..diorg gigit2 suratkhabar tu..





Otw pergi hujan lebat pulak aduhhh...smpi je sane dlm hujan2 tu kene plak la  bwk diorg ni yg sgt berat ngn pegang payung lagi.... patah pinggang mummy..

 
Tgk hujan lebat betul lepas hantar diorg..


 Bukti...

Lepas selesai isi borang sume.. Dr. Pushpa suruh dtg balik dalam lagi satu jam.. so baby pon pergi la McD dekat stesen petronas berdekatan..ape lagi bfast la... da la sorg2 je sbb hubby keje..

Menu Mummy...


Lepas dah habis makan dalam pukul 10.30 pergi balik SPCA utk ambik bebudak tu..sampai2je da ramai volunteer coz diorg tgh setup utk jumble sale esok.. dtg je terus ambil diorg..diorg pon dah separuh sedar da... n balik.....

Balik tu bawak bebudak ni singgah umah tokma diorg...heee...n lex dalam cage abg baby sementara... saje bawak budak kene cunat melawat tokma dia...


Ni muke2 budak yg dah kene sunattt...


Pasni giliran yg lain pulakkk tungguuu....
  


1 comments:

meowwmania said...

hehehe...terer lah Tembun :D

Post a Comment

There was an error in this gadget